سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی

زمان مطالعه8 دقیقه

تشخیص کابل شارژر و شارژر اصلی هواوی
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400تعداد بازدید : 176نویسنده : دسته بندی : مجله دنیای باتری
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی

فهرست مطالب

استفاده از شارژر اصل و تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی سلامت و کیفیت باتری را برای سالیان متمادی تضمین می‌کند. ما سعی کرده ایم در این مقاله به بررسی خطرات استفاده از شارژرهای تقلبی و روش‌های تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی برای گوشی‌های هواوی بپردازیم. شایان ذکر است که استفاده از کابل و شارژر اصلی هواوی در حفظ سلامت و طول عمر گوشی کاملا مفید است. استفاده از شارژر یا سیم شارژر تقلبی یا به اصطلاح فیک نیز ممکن است باعث کاهش عملکرد گوشی شما شود. در زیر برخی از تاثیرات شارژر اصلی هواوی بر باتری تلفن همراه ذکر شده است:
  • عمر تلفن همراه و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.
  • اتصالات و شارژرهای اصلی هواوی می تواند از مشکلات بزرگی مانند خرابی باتری جلوگیری کند.
  • سرعت شارژ مناسب و پر سرعت

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی هواوی

افزایش قیمت تلفن‌های همراه باعث شده است که همه به طول عمر آن‌ها توجه بیشتری داشته باشند. شارژر اصلی هواوی برای حفظ باتری و افزایش عمر گوشی ضروری است. فریب قیمت پایین یا فروشنده‌ای را نخورید. سیم شارژ اصلی هواوی کیفیت طولانی مدت گوشی را تضمین می‌کند. هنگام خرید و تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی، درک تفاوت تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی خیال شما را راحت می‌کند. به سادگی به تمایزات ذکر شده در زیر توجه کنید و دیگر نگران خرید کابل شارژر تقلبی هواوی در بازار نخواهید بود.

کیفیت ساخت

اولین نکته ساده و سرراستی که در انتخاب و تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی به ما کمک می کند توجه به کیفیت ساخت است. در مقایسه با محصول تقلبی، یک کابل شارژر معتبر کیفیت ساخت بالایی دارد اما بسیار خشک و شکننده است. کیفیت سوکت کابل شارژر غیر اورجینال هواوی بسیار پایین است و به خصوص در معرض فشار و ضربه است، بنابراین برای بررسی کیفیت باید به تمام اجزای آن توجه کنید. سوکت های اصلی و غیر اورجینال به ترتیب رنگ شفاف و مات دارند.

داغ شدن بیش از حد گوشی هنگام شارژ باتری

استفاده از کابل شارژر غیر اصل هواوی ممکن است باعث شود که گوشی در حین شارژ باتری به طور غیرعادی گرم شود و در نتیجه آسیب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. مشکلات اتصال به رایانه شخصی اگر کابل شارژر هوآوی تقلبی باشد، تلفن شما در بهترین حالت شارژ می شود، اما تلاش برای اتصال به رایانه شخصی در اکثر مواقع با شکست مواجه می شود.

آداپتور شارژر اصلی هواوی

ولتاژ شارژر هواوی توسط آداپتور تنظیم می شود و برق (ترکیبی از ولتاژ و جریان) از شارژر هواوی به گوشی شما منتقل می شود. به خاطر داشته باشید که شارژرهای اصلی هوآوی و سامسونگ از این نظر یکسان هستند که همگی 5 ولت هستند و با ولتاژ 1 تا 2 آمپر کار می‌کنند و همگی برای برآوردن الزامات USB طراحی شده اند.  از آنجایی که علیرغم شباهت‌هایی که دارند، هر شارژر آداپتور منحصر به فرد خود را دارد و مطابق با گوشی و برند شما در نظر گرفته شده است، ترجیحاً از شارژر اصلی همراه گوشی خود استفاده کنید. با این حال، شارژرهای تقلبی به دلیل تفاوت‌هایشان، آسیب بیشتری به باتری و مدار داخلی گوشی وارد می‌کنند و عمر مفید گوشی را کاهش می‌دهند.

ساختار و مونتاژ بی کیفیت

شارژر غیر اصلی هوآوی با ظرافت و کمال کمتری نسبت به شارژر اصلی هواوی ساخته شده است. شارژرهای تقلبی دارای زوایای منحنی و لبه‌های تیز و همچنین پلاستیک اضافه هستند. از طرف دیگر شارژر اصلی دارای دو شاخه صاف و بدون برآمدگی است. علاوه بر این، قسمت برند شارژر اصلی هواوی دارای فرورفتگی های بیشتری است. اینستاگرام دنیای باتری

سرعت شارژ اورجینال هواوی

پروتکل شارژرهای هواوی یک جزء حیاتی از سوپرشارژ (ظرفیت کابل و شارژر هواوی) را مشخص می‌کند که نشان دهنده نیازهای بالای شارژرهای هواوی است. شایان ذکر است که جدیدترین فناوری شارژر، کنترل کننده شارژ و سیم‌های هوآوی می تواند گوشی شما را در عرض چند دقیقه شارژ کند نه چند ساعت!

کیفیت نوشته‌های کابل و شارژر اصلی هواوی

بارکد شارژرهای هواوی را اسکن کنید. اگر بارکد یا کد حک شده روی آداپتور مطابقت داشته باشد، شارژر اصلی است. اما اگر اینطور نباشد، شارژر تقلبی است. یکی دیگر از نشانه‌های واقعی یا تقلبی‌بودن نوشته روی شارژر استفاده بیشتر از جوهر در نوشته‌های پشت شارژر اصلی هواوی است که با مقایسه دو شارژر در کنار هم شارژر اصلی و تقلبی را نشان می‌دهد.

لوگوی شارژر هواوی و تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی

روی شارژر هواوی لوگوی حک شده است. در نتیجه، شارژر واقعی همه حروف را با ضخامت یکسان چاپ می‌کند، اما شارژرهای تقلبی دارای لوگوی غیر استاندارد و دارای عرض های متفاوت هستند.

روی آداپتور شارژر اصلی هواوی خروجی شارژر نوشته شده است.

اگر به نوشته‌های روی شارژر اصلی دقت کنید، می بینید که دو مقدار ولتاژ و دو مقدار شدت جریان در کنار نوشته ها (INPUT) و (OUTPUT) نوشته شده است و اگر روی آداپتور نوشته شده باشد: 240 ولت، به این معنی است که ممکن است مستقیماً به Plugged in منتقل شود.

اندازه کابل شارژ اصلی هواوی

اندازه کابل شارژر هواوی یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده است که به شناسایی کابل های شارژر اصلی و تقلبی هواوی کمک می کند. چون سیم اصلی فقط 1 یا 2 متر طول دارد و کابل های بلندتر از 2 متر اصل نیستند و ممکن است باعث کند گوشی شما شارژ شود. سیم شارژ هواوی از پلاستیک ساخته شده و روکش فلزی و نخی ندارد.

شارژر اصلی هوآوی دوتکه

کابل اتصال آداپتور شارژر مجزای هواوی نیز شامل قابلیت DATA از گوشی به لپ تاپ در شارژر اصلی هواوی است و پیشنهاد می‌شود فقط از شارژر اصلی هواوی استفاده شود. زیرا همانطور که قبلاً گفته شد باتری یکی از مهم ترین اجزای گوشی شما است و شارژر باید اطمینان حاصل کند که گوشی شما ولتاژ لازم را دریافت می کند.  شارژرهای هوآوی شامل سیم، کابل، آداپتور و هد اورجینال برای تمامی مدل های گوشی هوآوی به صورت جداگانه در فروشگاه معتبر دنیای باتری در دسترس هستند. شارژر Original (OEM) یا همان شارژر های اصلی دارای یک تراشه آی سی است که از آن در برابر شارژ بیش از حد محافظت می کند.

عواقب استفاده از شارژر تقلبی هوآوی

باتری بی کیفیت و تقلبی همیشه خطر خاموش شدن غیرمنتظره تلفن را افزایش می‌دهد، اما پیروی از چند تکنیک ساده می‌تواند به راحتی عمر باتری را افزایش دهد. در صورت استفاده از سیم شارژ غیر اورجینال، بدنه و باتری گوشی به طور جبران ناپذیری آسیب می‌بیند. آسیب به EC شارژ گوشی که باعث توقف شارژ باتری گوشی می‌شود، یکی از رایج ترین مشکلات هنگام استفاده از کابل تقلبی است. عوارض جانبی اولیه استفاده از کابل شارژر غیر اصل هوآوی شامل از دست دادن ناگهانی باتری، سرعت شارژ عجیب و داغ شدن بیش از حد باتری تلفن است که منجر به فرسودگی سریع گوشی و کاهش عمر باتری می‌شود.

کابل و شارژر اصلی هواوی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

اگر می‌خواهید شارژر هواوی بخرید، حتما آن را به خوبی بررسی کنید. زیرا ممکن است آداپتور شارژر با شارژر اصلی هواوی یکسان به نظر برسد، اما باتری را به درستی شارژ نکند. شارژرهای تقلبی زیادی در نتیجه درآمدهای اخیر وارد بازار شده اند و نباید فریب قیمت پایین آن‌ها را بخورید. زیرا شارژرهای اصلی هواوی همیشه گرانتر از شارژرهای معمولی هستند. سودجویان برای جذب بازار خود شارژرهای تقلبی را با قیمت پایین تری تهیه می‌کنند. شارژرهای تقلبی مدار حفاظتی و منبع تغذیه بسیار ضعیفی دارند و می توانند پس از خرید خیلی سریع باتری گوشی شما را سوزانده و از بین ببرند. سطوح براق شارژر اصلی هواوی یکی از تضادهای ظاهری با شارژر تقلبی است. علاوه بر این، شارژر اصلی هواوی می‌تواند گوشی شما را سریعتر شارژ کند. هنگام خرید به سیم شارژ توجه ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که شارژرهای تقلبی از پلیمرهای با کیفیت پایین با خاصیت ارتجاعی کمی تولید می شوند، به راحتی جدا می شوند. وزن شارژر اصلی هواوی آن را از شارژر تقلبی متمایز می‌کند. زیرا شارژر اصلی هواوی وقتی در هر دو دست نگه داشته می شود از شارژر تقلبی سنگین تر است. فاصله زمانی بین شارژر اصلی هواوی و شارژر تقلبی به طور متوسط 3 ساعت است که زمان قابل توجهی است. برای خرید شارژر هواوی از فروشگاه اینترنتی دنیای باتری از لینک زیر استفاده کنید: مشاهده پرفروش ترین‌های شارژ و کابل هواوی چگونه کابل شارژر اصلی هواوی را تشخیص دهیم؟ کیفیت شارژر، لوگو ثبت شده به روی آداپتور و شارژر،‌ توجه به اندازه کابل شارژ اصلی، سرعت شارژ  بیشتر بدانید
دیدن همه
اشتراک‌گذاری Share on whatsapp Share on telegram Share on twitter Share on facebook 5/5
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول