سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

گلس موبایل

نمایش 1–24 از 89 نتیجه

کالاهای موجود

خرید عمده محافظ صفحه نمایش

یکی از مهم ترین قسمت های گوشی های موبایل صفحه نمایش آن است که نیاز به مراقبت و نگهداری  دارد تا از ایجاد خط و خش و شکستگی آن جلوگیری شود. بهترین راهکار برای ایجاد ایمنی در صفحه نمایش در برابر خطوط خش، اثر انگشت، گرد و غبار تا ضربه‌ها و صدمات بیشتر، استفاده از محافظ صفحه نمایش است. گلس‌ها با کیفیت بالا و عملکرد مطمئن، برای ایجاد ایمنی و حفاظت از صفحه نمایش گوشی های هوشمند طراحی شده‌اند.

خرید عمده محافظ صفحه نمایش

فروشگاه دنیای باتری با افتخار به شما عزیزان، خدمات فروش عمده محافظ صفحه نمایش موبایل را ارائه می‌‌نماید. دنیای باتری با سابقه درخشان در ارائه محصولات با کیفیت در زمینه پخش عمده گلس گوشی در خدمت شماست تا بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را عرضه کند.

در  فروشگاه دنیای باتری،فروش عمده انواع گلس گوشی برای برندهای مختلف قابل عرضه است. تنوع محصولات و کیفیت بالای آن ها پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود. دنیای باتری با تکیه بر تخصص و تجربه چند ساله در زمینه لوازم جانبی موبایل، امکان خرید عمده محافظ صفحه نمایش با کیفیت عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. گلس های موجود  با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، به شما امکان می‌دهند تا صفحه نمایش موبایل خود را از خطرات  و آسیب های احتمالی محافظت کنید.

مزایای استفاده از گلس موبایل برای صفحه نمایش

علاوه بر حفاظت از صفحه نمایش، گلس گوشی باعث افزایش عمر مفید دستگاه شما نیز خواهند شد. به طور کلی مزایای استفاده از گلس شامل موارد زیر است:

  1. با تحمل فشار سقوط و ضربه، صفحه نمایش موبایل شما از لحاظ سخت افزاری محافظت می‌شود و نیاز به تعویض آن به صورت مداوم کاهش می‌یابد.
  2. همچنین، محافظ صفحه نمایش موبایل با کیفیت و اصل، به دلیل طراحی ظریف و شفافیت بالا، امکان استفاده از موبایل با وضوح بالا را ایجاد می‌کند و با وجود محافظ هم  می‌توانید لذت تماشا تصاویر با رزولوشن بالا را تجربه کنید.
  3. محافظت در برابر اثر انگشت و چربی را در بر دارد. گلس معمولاً پوششی ضد چربی و اثر انگشت دارد که به دلیل پوشش هیدروفوبیک (آبگریز) روی سطح گلس، اثر انگشت و چربی روی آن باقی نمی‌ماند و سطح صفحه موبایل تمیزتر باقی می‌ماند.

در مجموع، گلس گوشی علاوه بر محافظت در برابر خط و خش و ضربه، نقش مهمی در افزایش عمر مفید صفحه موبایل و بهبود تجربه کاربری دارند. اما مهم است توجه داشته باشید که گلس‌ها نمی‌توانند به طور کامل از تمام خطرات صفحه موبایل محافظت کنند و در برخی موارد نیاز به تعویض گلس یا صفحه نمایش خواهد بود.

پخش عمده گلس لنز گوشی آیفون

اگر فروشنده لوازم جانبی موبایل هستید و به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد به مشتریان خود  می گردید، دنیای باتری با پخش عمده گلس گوشی آیفون  در اختیار شماست. تمامی محصولات و لوازم جانبی گوشی آیفون  مانند شارژر و گلس گوشی آیفون به صورت عمده قابل خرید است. همین حالا برای  فروش عمده محافظ صفحه نمایش بهترین برندها را انتخاب نمایید، با ما تماس بگیرید تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه‌های محافظ صفحه نمایش موبایل را به شما معرفی نماییم.

خرید محافظ صفحه نمایش

قیمت عمده محافظ صفحه نمایش گوشی

با توجه به تقاضای مشتریان برای ارائه گلس گوشی با کیفیت و اصل، دنیای باتری  به فروشندگان امکان خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ایجاد کرده است. در فروشگاه دنیای باتری، قیمت عمده محافظ صفحه نمایش گوشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. دنیای باتری برای  عرضه محافظ صفحه نمایش گوشی، توجه ویژه‌ای به قیمت و کیفیت محصولات داشته‌ است  تا بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به رقبای عرضه‌کننده را به مشتریان ارائه نماید. علاوه بر ارائه قیمتی مناسب و رقابتی، دنیای باتری سعی دارد تا با ارائه برندهای مختلف و تنوع بی نظیر، محصولات مطلوب و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه نماید. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای پخش عمده گلس گوشی با قیمت مناسب هستید، با ما تماس بگیرید.

 پخش عمده گلس گوشی در سراسر ایران

فروشگاه دنیای باتری مفتخر است تا محصولات خود را به سراسر ایران عرضه و ارسال نماید. به این ترتیب، مشتریان در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانند به راحتی از خدمات این فروشگاه استفاده کردهو نسبت به خرید عمده گلس گوشی اقدام نمایند. تنوع و کیفیت بالای محصولات و خدمات ارسال سریع برای مشتریان در سراسر ایران در دسترس خواهد بود.

سخن پایانی

فروشگاه دنیای باتری با تجربه و تخصصی که در زمینه ارائه محصولات و لوازم جانبی موبایل دارد، فروش عمده صفحه نمایش موبایل و خرید عمده گلس گوشی  برای انواع موبایل را در نظر گرفته است. تمامی محصولات  در فروشگاه دنیای باتری، دارای درجه کیفی بالا و گارانتی می باشند که خریدی مطمئن و قابل اطمینان را برای شما فراهم می کند.

اطلاعات بیشتر ...
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
فیلتر