سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

تشخیص شارژر اصلی htc

زمان مطالعه7 دقیقه

تفاوت بین شارژر اصلی و تقلبی htc
تاریخ انتشار : 8 اسفند 1400تعداد بازدید : 957نویسنده : دسته بندی : مجله دنیای باتری
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

تشخیص شارژر اصلی htc و قیمت کابل و شارژر اصلی اچ تی سی

فهرست مطالب

تفاوت بین شارژر اصلی و تقلبی htc

یکی از ضروری ترین متغیرها در افزایش عمر گوشی و باتری، شارژر است. اگر شارژر اصلی گوشی خود را به هر نحوی به اشتباه جا انداخته اید و نمی خواهید با شارژرهای نامرغوب یا تقلبی به باتری دستگاه خود آسیب وارد کنید، می توانید با ارائه شارژرهای اصلی به سازنده از این امر جلوگیری کنید. شارژرهای اورجینال اچ تی سی یکی از بهترین کالاهایی هستند که در کنار دستگاه هایش عرضه می‌شود. این شارژرها گوشی یا تبلت شما را با جریان و ولتاژ ثابت شارژ می‌کنند تا نگران از بین رفتن باتری دستگاه نباشید. شارژر HTC این شرکت با یک کابل USB با کیفیت بالا و اصلی عرضه می‌شود.

شارژر گوشی یکی از ضروری ترین و مهم‌ترین لوازم جانبی است که بدون آن به جرات می توان گفت که گوشی هیچ ارزشی ندارد. چرا که شارژر، منبع تغذیه گوشی را شارژ می کند. در نتیجه، آنها یک عملکرد حیاتی ایفا می کنند و ما باید در هنگام خرید آن‌ها محتاط باشیم. البته باید به خاطر داشت که ولتاژ شارژر تلفن‌همراه توسط باتری گوشی کنترل می شود، بنابراین وقتی ولتاژ ورودی گوشی نوسان می کند، باتری اولین چیزی است که از بین می رود و یا ممکن است گوشی و سخت افزار آن آسیب ببینند، همه این‌ها نتیجه استفاده از  شارژر فیک و تقلبی است.

اما تکلیف چیست؟ چگونه می توانیم تفاوت بین شارژر اصلی و تقلبی  HTC   را تشخیص دهیم؟ صرف نظر از این نگرانی‌ها، تمایز بین شارژر تقلبی و اصلی HTC  یک روش ساده است که فقط به کمی توجه نیاز دارد. در ادامه، نحوه تشخیص شارژرهای تقلبی از اصل  HTC   را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید آگاهانه‌تر هنگام خرید شارژر و کابل شارژر  HTC،   تصمیم بگیرید.

تفاوت بین شارژر اصلی و تقلبی htc و تشخیص شارژر اصلی htc

 
 

لوگو شرکت سازنده بر روی شارژر

لوگوی شرکت سازنده اولین موردی است که نظر شما را جلب می کند. در این گزارش نحوه تشخیص شارژر اصل htc را مورد بررسی قرار دادیم. بنابراین، اگر می‌خواهید شارژر جعلی htc را به خوبی تشخیص دهید، باید کمی بیشتر در نام تجاری آن جستجو کنید. لوگو شارژر و کابل شارژ HTC باید تا حد امکان واضح روی شارژر چاپ شود، بدون اینکه جوهری اطراف آن وجود داشته باشد.

بررسی نوشته‌های روی شارژر HTC

اکنون زمان آن رسیده است که همه داده ها و نوشته های روی شارژر را دوباره بررسی کنید. همانطور که می بینید، شارژر سمت راست عکس جوهر بیشتری دارد و وضوح چاپ بالاتری دارد. بررسی نوشته های روی شارژر به شما کمک می‌کند  تا شارژرهای اصلی و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهید.

وجو درز و بهم ریختگی ظاهری شارژر

همانطور که در شکل مشاهده می‌شود، درب بالایی شارژر که دارای برند HTC است و هیچ اثر دندانه ای روی آن وجود ندارد. 

تشخیص شارژر اصلی htc

محل قرارگیری درگاه شارژ USB

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، محل مناسب درگاه USB برای این شارژر مدل HTC باید در بالای متن و اطلاعات شارژر باشد. در غیر این صورت شارژر تقلبی است.

تست جریان کابل شارژ

روش دیگری برای تشخیص تفاوت بین سیم شارژ اصلی و تقلبی HTC، بررسی آمپر شارژرها است. در نتیجه باید از تکنیکی برای تعیین میزان جریان استفاده کنیم. امروزه کاربردهایی وجود دارد که نیاز به آزمایشگاه برای انجام این تشخیص را برطرف می کند. به عنوان مثال، ممکن است به خاطر بیاورید که شارژر اصلی گوشی شما در 2 ساعت گوشی را به طور کامل شارژ می کند، در حالی که کابلی که خریداری کرده اید در حال حاضر آن را در 4 ساعت انجام میدهد. مطمئناً متوجه خواهید شد که شارژر شما تقلبی است.

وزن آداپتور و شارژر

شارژرهای اصلی اغلب بادوام تر و سنگین تر از شارژرهای تقلبی هستند.

بسته بندی رسمی شارژر

بسیاری از شارژرهای تقلبی اچ تی سی اخیرا وارد بازار شده اند و استفاده از آنها ممکن است صدمات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. به گزارش فروشگاه اینترنتی دنیای باتری، ساده ترین روش برای بررسی شارژر، خرید آن در بسته بندی اصلی کمپانی مد نظر یعنی اچ تی سی است.

جریان و ولتاژ شارژ اصل HTC

توجه داشته باشید که اطلاعات جریان و ولتاژ نوشته شده روی شارژر و اطلاعات نوشته شده با مشخصات تلفن همراه شما یکسان باشد. از آنجایی که جریان و ولتاژ شارژر متفاوت است، اگر جریان شارژر کمتر از تلفن شما باشد، روند شارژ کند می شود. با این حال، اگر جریان شارژر بیشتر از گوشی شما باشد، به دستگاه شما آسیبی نمی رساند، اما ممکن است روند شارژ را کند. با این حال، چون ولتاژ با جریان متفاوت است، ولتاژ شارژر باید با ولتاژ تلفن مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، اگر ولتاژها مطابقت نداشته باشند، باتری آسیب فاجعه باری را متحمل خواهد شد.

خرید شارژر HTC از خرده فروشان

شارژر و کابل شارژر HTC را از فروشندگان دوره گرد خریداری نکنید. زیرا بازرگانان کابل های جعلی را با عناوین اصیل با هزینه کم به مشتریان ارائه می‌دهند. 

تفاوت در پین‌های انتهایی شارژر

پین‌های انتهای شارژر با دقت ماشین‌کاری شده بودند و در نسخه اصلی داخل یک جعبه پلاستیکی قرار گرفتند (3 پین برای بریتانیا و 2 پین برای بقیه). هماهنگی پین ها با روکش پلاستیکی یکی از قابل توجه ترین تغییرات بین شارژر اصل و تقلبی اچی تی سی است. درگاه USB روی سر شارژر در موقعیت مناسبی قرار گرفته است و در نسخه اصلی شیب ندارد. وقتی کاربر به سرعت کابل را به درگاه USB شارژر فشار می‌دهد، نسخه تقلبی این پورت را به درستی در شارژر وارد نمیکند و مشکل اتصال به وجود می‌آید. برخی از نمایندگی‌های ایران شارژر کپی را جایگزین شارژر اصلی کرده اند که مصرف کننده را دچار مشکل می کند.

خرید انواع کابل شارژ اورجینال از فروشگاه دنیای باتری

راهنمای خرید انواع باتری و کابل شارژر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دنیای باتری
تماس با کارشناسان دنیای باتری

چرا نباید از شارژر های تقلبی HTC استفاده کرد؟

گرمای بیش از حد و خطر آتش‌سوزی، استانداردهای کیفی ناکافی در شارژرهای تقلبی که منجر به آسیب کابل می‌شود، سیم‌های ضعیف وصل نشدن به آداپتور و کابل‌های آسیب‌دیده در نتیجه هماهنگی اندازه، همگام‌سازی دستگاه با رایانه ما و موارد دیگر شما را تشویق به خرید شارژر و کابل شارژر اصلی اچ تی سی می‌کند. شارژرهای با کیفیت اگر به دنبال شارژر جدیدی برای گجت شیائومی خود هستید، مطمئن شوید که طول آن حداقل 120 سانتی متر است. علاوه بر این، ماژول آداپتور نباید بزرگتر از ماژول شارژری باشد که قبلاً استفاده می کردید.

خرید کابل شارژ اصلی و قیمت شارژر اصلی و تقلبی اچ تی سی

قیمت بالا و گران یک شارژر ممکن است نشان دهنده اصل بودن آن باشد، در حالی که قیمت نسبتا پایین شارژر ممکن است نشان دهنده تقلبی بودن آن باشد. در نتیجه، قیمت یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام انتخاب و خرید شارژر گوشی در نظر گرفت. از خرید شارژر و سیم شارژ از افراد سودجو که شارژرهای تقلبی و تقلبی را با هزینه های متفاوت می فروشند، خودداری شود. در فروشگاه اینترنتی دنیای باتری می‌توانید انواع شارژر و سیم شارژر را خریداری کنید.

خرید شارژر اورجینال HTC

همانطور که قبلاً گفته شد استفاده از شارژر تقلبی یا فیک ممکن است باعث آسیب طولانی مدت به تلفن شود. در نتیجه توصیه می کنیم فقط از ضمیمه‌ها و کالاهای اصلی استفاده کنید. در نهایت، گواهی ایمنی را روی شارژر و سیم جستجو کنید که در صورت داشتن کد QR، اطلاعات نسخه اصلی، شماره سریال و مشخصات سازنده را نشان می‌دهد. یک مثال ساختگی داده‌ها را پنهان یا نادرست نشان می‌دهد. با اسکن بارکد میتوانید اطلاعات مناسب را به دست آورید. شارژر و سیم اصل و اورجینال اچ تی سی را از یک فروشنده قابل اعتماد خریداری کنید و برای اطمینان از اصل بودن آن فاکتور بگیرید تا در صورت خرابی یا ایجاد مشکل آن را تعمیر یا تعویض کنید.

بیشتر بدانید
اشتراک‌گذاری
5/5
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول